Zaradi danih okoliščin so naravoslovni dan učenci izvedli doma. Spoznavali so se z krožnim gospodarstvom.
»Dragi šestošolec in šestošolka, danes bi v šoli potekal naravoslovni dan na temo krožnega gospodarstva. Žal okoliščine tega ne dopuščajo, zato bo naravoslovni dan potekal kar pri tebi doma.«
Tako so bila zapisane uvodne besede za naravoslovni dan. Tema naravoslovnega dne je bila Krožno gospodarstvo, saj je naša šola del pilotnega mednarodnega projekta E-SPACE, ki je namenjen ozaveščanju učencev o tej temi.
Učenci so v spletni učilnici dobili navodila, kako naj poteka dan. Najprej so rešili spletno anketo o poznavanju krožnega gospodarstva, nato so si ogledali spletno risanko Lepši dan – Odpadki in še kratek spletni posnetek v angleščini o krožnem gospodarstvu.
Izmed treh delavnic so izbrali eno in poglobili znanje o krožnem gospodarstvu.
Za zaključek naravoslovnega dne pa so primer dobre prakse izvedli tudi sami, saj so izdelali zelo zanimive, lepe, ustvarjalne izdelke, ki jim lahko služijo za vsakodnevno uporabo.